La mia passione più grande: le borse



Photography by Andrea Ciarallo

EN: As you can see the bags are one of my greatest passions, you can wear them every day and you can get us into a piece of your world. Today I wanted to create a post different from all the others, all of those bags that are still on my wish list, although quite expensive sooner or later I hope I'll be able to buy them because they are one of my greatest obsession.

IT: Come avete potuto notare le borse sono una delle mie più grandi passioni, si possono indossare ogni giorno e puoi portarci dentro un pezzo del tuo mondo. Oggi ho voluto creare un post differente da tutti gli altri, su tutte quelle borse che ancora sono nella mia lista dei desideri, anche se abbastanza costose prima o poi spero che riuscirò ad acquistarle perchè sono una mia grande ossessione. 

ES: Como puede ver, las bolsas son una de mis grandes pasiones, usted puede usar todos los días y se puede meternos en un pedazo de su mundo. Hoy quería crear un puesto diferente de todas las demás, todas esas bolsas que todavía están en mi lista de deseos, aunque bastante caro, tarde o temprano espero que seré capaz de comprar, ya que son uno de mi mayor obsesión.



Miu Miu 1.050 €
Celine Boston 1.800 
Celine Phantom 1.400  
Celine Box 2.400 
Mulberry Alexa 1.550  
Gucci Disco Soho 660 
Alexander Wang Diego 854 
Alexander Wang Rocco 929 
Phillip Lim 685 
Prada Saffiano1.350 
Proenza Schouler PS1 1.290 
Proenza Schouler PS11 1.280 
Givenchy Antigona 1.400 
Chanel vintage 1.000-1.500  
Chanel 2.55 3.100 
Chanel Boy 2.250 
Chanel Lego 3.800  
Hermès Kelly Pvc limited edition
Hermès Kelly 5.000